FAQ

Waarom zie ik geen prijzen op de site van NNP ?

U kan pas prijzen zien op onze website nadat U zich hebt aangemeld. Om te kunnen aanmelden dient U zich eerst te registreren. Registratie- aanvragen worden manueel door ons goedgekeurd. Enkel professionelen krijgen een toegangscode om te kunnen aanmelden. BTW- nummer is verplicht! Als particulier kan U steeds een prijsaanvraag voor een specifiek onderdeel doen via E- mail.

Kan er worden verzonden onder rembours?

De verzendingen bij NNP worden verzorgd door externe bedrijven. Hierdoor is het ONMOGELIJK te verzenden onder rembours daar deze chauffeurs geen Cash en/of cheques mogen ontvangen!

Extra tips om misverstanden en foutieve aankopen te voorkomen

Vergroot je kans om het juiste onderdeel te vinden: indien mogelijk breng een voorbeeld van het gewenste onderdeel mee of stuur op voorhand een foto met alle mogelijke info via E- mail.

Onderdeelnummers van het origineel stuk hebben steeds meer waarde dan de opgegeven inruilnummer die U meestal bij de dealer verkrijgt. Kijk dus zelf even het onderdeelnummer na! Door de vaak veranderende onderdeelnummers is het ook mogelijk dat een ander onderdeelnummer perfect passend is voor het door U gewenste onderdeel!

Inruil van uw oud onderdeel is niet mogelijk (Excl. Motoren en versnellingsbakken) Om een goede kwaliteit van onze onderdelen te kunnen blijven garanderen leveren wij geen onderdelen uit voor test- of diagnose- oplossingen.

Reservatie van onderdelen is mogelijk, maar enkel na vooraf afgesproken beperkte termijnen.

site by yappa