Kan ik als particulier kopen bij NNP?

NNP is een groothandel gericht op professionelen. Verkoop aan particulieren is maar beperkt mogelijk.

Waarom zie ik geen prijzen op de site van NNP?

U kunt pas prijzen zien op onze website nadat u zich heeft aangemeld. Om te kunnen aanmelden dient u zich eerst te registreren. Registratieaanvragen worden manueel door ons goedgekeurd. Enkel professionelen krijgen een toegangscode om te kunnen aanmelden. Een BTW- nummer is verplicht! Als particulier kunt u per e-mail steeds de prijs aanvragen voor een specifiek onderdeel.

Kan er worden verzonden onder rembours?

De verzendingen van NNP worden verzorgd door externe bedrijven. Deze chauffeurs mogen geen cash en/of cheques ontvangen, waardoor het ONMOGELIJK is om te verzenden onder rembours!

Extra tips om misverstanden en foutieve aankopen te voorkomen

Vergroot uw kans om het juiste onderdeel te vinden: breng indien mogelijk een voorbeeld van het gewenste onderdeel mee of stuur op voorhand een e-mail met een foto en alle mogelijke info.

Onderdeelnummers van het originele stuk hebben meer waarde dan de opgegeven inruilnummer die u meestal bij de dealer verkrijgt. Kijk dus zelf even het onderdeelnummer na! Door de vaak veranderende onderdeelnummers is het ook mogelijk dat een ander onderdeelnummer perfect passend is voor het door u gewenste onderdeel!

Het inruilen van uw oud onderdeel is niet mogelijk (uitgezonderd motoren en versnellingsbakken). Om een goede kwaliteit van onze onderdelen te kunnen blijven garanderen lenen wij geen onderdelen uit voor test- of diagnose-oplossingen.

De reservatie van onderdelen is mogelijk, maar enkel na vooraf afgesproken beperkte termijnen.